Iššūkis: pasiekti virtualią kalno viršunę
Pasitelkdamos specialią mobiliąją programėlę, komandos iškeliauja į ekspediciją. Kiekviename lygyje jas pasitinka interaktyvios ir įtraukiančios užduotys. Komandos nariai pasiskirsto rolėmis ir gauna skirtingą informaciją. Tad ekspedicijos vadovui ir alpinistams reikės aiškiai komunikuoti bei apjungti turimas žinias. Pagrindinis komandos tikslas – iš bazinės stovyklos pasiekti viršukalnę.
Kelių sudėtingumo lygių iššūkiai ir spaudžiantis laikas skatina nuotolines komandas aktyviai įsitraukti bei dirbti efektyviai. Aiški komunikacija, greitas sprendimų priėmimas ir strateginis planavimas – tai tik keli įgūdžiai, tobulinami šio žaidimo metu. Beje, žaidimo užduotys ir klausimai gali būti pritaikyti pagal įmonės poreikius.
Į Viršukalnės programą gali būti įtraukti ir įmonių socialinės atsakomybės elementai.
Jau seniai tiek daug juokėmės, visi kurį laiką buvo itin užsiėmę, tad ši pramoga suveikė lyg vaistas. Renginys praėjo visiškai sėkmingai. Esame tiesiog SUŽAVĖTI ir nekantriai laukiame kitų renginių.
Ši veikla buvo specialiai sukurta komandoms, dirbančioms nuotoliniu būdu – iš namų, skirtingų miestų ar net šalių. Patinka programa, tačiau norite gyvo ar hibridinio (kai tik dalis komandos dirba per nuotolį) renginio? Parašykite mums ir pritaikysime programą pagal jūsų komandos poreikius.
Interneto naršyklėje arba programėlėje valdomi nuotoliniai žaidimai
Parinksime jūsų situacijai labiausiai tinkančią nuotolinę komandos formavimo programą – valdomą naršyklėje arba specialioje mobilioje programėlėje.