Kaip kūrybiškas pionierius, jūs puikiai žinote, ką reikia daryti. Sugalvojate puikią idėją, investuojate laiką, pinigus ir išteklius į savo kūrybiško produkto tyrimą, kūrimą ir išbandymą. Produktą paleidžiate į rinką. Bet deja! Vos prieš jums spėjant iškelti pagrindinę burę, intensyviai jūsų sekantį žingsnį šnipinėję piratai nusikopijuoja jūsų produktą ir paskelbia kaip savo.
Šie jūrų piratai menkai gerbia kūrėjus ir projektuotojus. Jie teikia originalios versijos neatitinkantį produktą, neturėdami išsamios informacijos ir suvokimo, kas šį produktą būtent ir daro puikiu. Jie gražiai pateikia produktą ir jį bando įsiūlyti žemesne nei rinkos kaina nieko nenusimanančiam ir geresnio sandėrio ieškančiam klientui.
Mėgdžiojimas yra nuoširdžiausia meilikavimo forma. Tačiau meilikavimas atneša mažai pajamų, kurias būtų galima reinvestuoti į tolimesnius tyrimus ir plėtrą.
Ar piratavimas apiplėšia naujų ir geresnių produktų pasaulį?
Žinau, jūs sutiksite su mintimi, jog yra daug veiksmingesnių ir išmatuojamų komandos formavimo veiklų nei penktadienio vakaras, praleistas kartu su savo komanda. Žinoma, bet kuris pradedantysis verslininkas gali išbandyti įmonės išvyką, keletą komandinių žaidimų, varžybas ir smagią patirtį dalyviams suteikiančias pramogas, tačiau kur yra tikroji vertė?
Moksliniai tyrimai patvirtina komandos formavimo galią per patirtinio mokymosi programas. Patyręs komandos formavimo lyderis atidžiai stebi dalyvius ir, atpažindamas jų žinių bazės ar įgūdžių spragas, atitinkamai pritaiko veiklą, kad pasiektų pageidaujamus rezultatus.
Be to, tai nėra sudėtingiausios mokymo ir komandos formavimo programos, kurioms reikalinga patirtis ir dėmesys. Net gerai suplanuotos veiklos, kurios tariamai yra „tik dėl malonumo“, gali turėti daug skirtingų rezultatų, jas kruopščiai atrenkant, kad šios atitiktų reikalavimus, ir įgyvendinant ekspertų komandai.
Kokia yra tikroji kaina, pasirinkus pigiausią?
Darant prielaidą, kad jūsų darbuotojai yra vertingi ir jūsų verslo sėkmės raktas, ar galite sau leisti neskirti laiko iš komandos formavimo programos norimų rezultatų nustatymui? Kokie veiksniai padeda pasirinkti iš panašių produktų, susidūrus su krūva kainų pasiūlymų? Kaip dažnai jums kaina yra lemiamas veiksnys? Atsižvelgdami į savo verslo ir darbuotojų gerovę, ar galite sau leisti pasirinkti neteisingai?
Tikroji ilgalaikių santykių su patikimu paslaugos teikėju vertė
Kaip ir didelė dalis mūsų klientų, jie supranta glaudžių ryšių su mumis, kaip jų komandos formavimo paslaugos teikėjo, vertę. Mes sukūrėme tokią partnerystę, kai žinome jų komandą ir esame pasiruošę įsiklausyti į jų poreikius. Jie žino, kad mes galime nebūti pigiausi rinkoje, tačiau jie gerbia mus, nes esame ekonomiškai efektyviausi ilgalaikių rezultatų požiūriu.
Dirbdami „Team Building Asia“, mes jau daugiau nei 15 metų veikiame Honkonge. Mes didžiuojamės tuo, jog padedame klientams apibrėžti pageidaujamus rezultatus, pasirinkti tinkamą produktą iš mūsų daugiau nei 100 originalių, išbandytų ir bandomųjų produktų asortimento, bei užtikrinti, kad ilgainiui nė vienam patirtis nėra antraeilis dalykas. Klientų atsiliepimai ir jų nuolatinis grįžimas kalba patys už save.
Kai kitą kartą atsidursite atviroje jūroje, pagalvokite apie savo keleivių ir krovinio gerovę. Pasirinkite protingai. Piratai nuolat tyko.
Autorius: David Simpson, „Team Building Asia“ įkūrėjas ir direktorius. Įmonei suteikta išskirtinė „Catalyst Global“ komandos formavimo produktų platinimo licencija Kinijoje ir Honkonge.