Greito tempo verslo simuliacija, paremta kavos prekyba
Kažkada buvo dvi kavos rūšys… juoda ir balta. Viskas nebėra taip paprasta – kava tapo privalomu „aksesuaru”. Tad įspūdinga kavos pupelių rinka yra pagrindinis šio komandos formavimo žaidimo įkvėpimas. Komandos, sugrupuotos sindikatais, tampa kavos prekeiviais: bendradarbiauja su tiekėjais, kuria įvairius pupelių mišinius ir parduoda juos klientams, kurių poreikiai nuolat kinta. Praėjus trejiems metams žaidime, laimi sindikatas, uždirbęs didžiausią pelną.
„Pupelė aplink pasaulį” pagyvina bet kurios konferencijos programą, įkvepia naujų idėjų ir šviežią požiūrį į verslą. Esminiai interaktyvios simuliacijos mokymosi rezultatai: supratimas kuo skiriasi trumpalaikė sėkmė nuo ilgalaikės strategijos, tobulinimas tokių įgūdžių kaip rizikos valdymas, abipusiai naudingos derybos, tiekėjų ir klientų poreikių vadyba bei dalinimasis informacija.
Idėja buvo, kad mūsų žmonės nustotų dirbti bent minutei, susikoncentruotų į komandos poreikius ir jos dinamiką, taip pat „pagaląstų“ įrankius, kurie jiems padėtų protingiau ir geriau kartu dirbti. „Pupelė aplink pasaulį“ tikrai smagiai ir patraukliai pasiekė šį tikslą.
Apgyvendinimo įmonė pasirinko žaidimą „Pupelė aplink pasaulį“, siekdama susitelkti į strateginį planavimą.