Paminint pirmąją pasaulyje įmonėms skirtą 24 valandų trukmės lobių medžioklę, praėjusią savaitę „Catalyst Global“ partneriai, didžiausias tarptautinis įmonių komandos formavimo profesionalų tinklas, susirinko visi kartu įmonių socialinės atsakomybės (ĮSA) renginyje „Go Give“, kad atiduotų duoklę bendruomenei.
„Catalyst Global“ sukūrė „Go Give“, siekdami komandos formavimui pateikti tokį sprendimą, kuris per dalijimąsi kartu taip pat galėtų padidinti dalijimosi su kitais malonumą.
„Pasinaudojimas davimo koncepcija per nuoseklią ir tikrą ĮSA programą yra naudingas sprendimas“, - sakė Esther Daniel, „Catalyst Global“ rinkodaros vadovė. „Nauda viršija davimo džiaugsmą, kai darbuotojai dalyvauja gerai organizuotoje dalijimosi su kitais programoje, į kurią paprastai įtraukiamas mokymosi ir dalyvavimo veiklose kartu procesas“.
Renginys prasidėjo Oklande (Naujoji Zelandija) gruodžio 12 d., 6 valandą ryto, ir baigėsi praėjus 24 valandoms Mount Manganui, Naujojoje Zelandijoje.
Patekėjus saulei visame pasaulyje, 52 komandos iš 40 šalių pasveikino rytą ir pradėjo įkvepiančią lobių medžioklę, kuri juos privertė lenktyniauti prieš laikrodį ir vieni kitus, siekiant įveikti kaip įmanoma daugiau iššūkių.
Norint įveikti patikrinimo punktus, reikėjo susidoroti su įvairiais iššūkiais, įskaitant su nuotraukomis susijusius iššūkius, klausimus, vaizdines užduotis ir t.t. Kiekvienas iššūkis buvo susijęs su tam tikrais „B1G1“ projektais, leidžiančiais komandoms išsirinkti projektą, prie kurio jie norėtų prisidėti paaukodami (paaukojama įvykdžius užduotį).
Iš viso per renginį buvo surinkta 152 013, siekiant paremti įvairias tokiose šalyse, kaip Tailandas, Bangladešas, Malaizija, Indija, Moldova, Nepalas, Malavis, Kenija ir Peru, veikiančias iniciatyvas, kurios teikia maistą, vaistus ir švietimą rizikos grupėms, sodina medžius, parūpina siuvimo mašinų moterims, viščiukų šeimoms ir drėkinimo sistemų kaimams, ir pan.
Premijos buvo išdalintos trijose kategorijose. Airijos komanda buvo paskelbta kaip absoliuti nugalėtoja, Indija - kaip laimėjusi partnerė, o Dubajus - kaip didžiausias pažadas. Visi nugalėtojai savo laimėjimus paaukojo „B1G1“ projektams.
Be to, visos dalyvaujančios komandos dalyvavo burtų traukime siekiant laimėti vietą vienam iš savo darbuotojų „B1G1“ mokymų kelionėje į Kambodžą kartu su „Team Up Events“, kuriuos Naujoji Zelandija pasirinko kaip savo partnerius. „Team Up Events NZ“ pranešė, jog Joanna Hall, pardavimų vadybininkė, atstovaus jų komandą ir „Catalyst Global“ Kambodžoje šį sausį. Tai tinkamas prizas tam, kas universitete specializavosi į Azijos studijas, daugiausiai dėmesio skiriant Pietryčių Azijai ir ypač Kambodžai.
„Aš džiaugiuosi ir didžiuojuosi būdama „Catalyst“ komandos formavimo tinklo ambasadore šioje kelionėje. Ačiū „Catalyst Global“ už šią galimybę“, - sakė Hall ir pridūrė: „Galimybė „Catalyst Global“ tinklo vardu įnešti pokyčių ir matyti mūsų įdėtų pastangų rezultatus bus labai naudinga“!
Be to, „Go Give“ renginys ne tik atidavė duoklę pasaulinėms bendruomenėms, bet ir dar labiau suartino „Catalyst Global" tinklo partnerius. Taip pasaulio geriausi komandos formavimo ekspertai tapo stipresni nei bet kada ankščiau.