F1 karštligei užkrėtus šalį, Repton mokyklos Dubajuje studentai turi galimybę sudalyvauti lenktynių užkulisiuose kuriant Formulės 1 automobilio modelio kopiją iš kartono.
biz-events („Catalyst Global“ partneris Artimuosiuose Rytuose) padovanojo populiariąją „Flat Out“ Formulė 1 komandos formavimo užduotį.
Iššūkis neįmanomas?
Pastačius Bridgestone F1 lenktyninį automobilį prie mokyklos, kad atneštų įkvėpimą, komandos kūrė savo Flat Out F1 modelius iš kartono pagal mūsų iš anksto padarytus „sėkmės brėžinius“.
Akcentuojant komandinio darbo svarbą, kiekvieno dalyvio indėlis buvo labai naudingas, nesvarbu, ar jis statytų, kurtų, dekoruotų ar vairuotų automobilį; dalyviai suprato, kad kiekvieno komandos nario indėlis yra reikšmingas.
Tikrinant dalyvių įgūdžius įsipareigojimų, išteklių paskirstymo ir kokybės kontrolės srityse, 160 žmonių lenktyniavo kurdami Formulės 1 lenktyninius automobilius, kurie galėjo laimėti „Repton“ didįjį prizą. Atėjus lenktynių metui, atmosfera ir aplinka, pilna duobių ir sustojimų iššūkių, buvo nepaprastai įtempta.
Gauti paramą!
Prieš lenktynių dieną dalyviams buvo pavesta pasirūpinti parama ir dovanomis jiems paskirtoms labdaros organizacijoms. Paramos teikėjų sąraše buvo „Bridgestone“, „MBC Group“, „Du“, „Mars“, „House of Portier Racing“, „Homemakers UAE“ ir „Pet’s Delight“.
Dalyviai surinko neįtikėtiną 30 000 dirhamų sumą, kurią padovanojo „Make A Wish Foundation UAE“, „Quicken Trust“, „K9 Friends“, „Music for Hope and Annos Africa“, vėžio tyrimų ir „The Manila Charity“ labdaros organizacijoms.
Kaip dalyviai reagavo sužinoję, kad jie turės kurti savo F1 automobilio modelius?
Dalyviai sužinojo koncepciją prieš dieną, kadangi jie buvo atsakingi už F1 automobilių reklamos vietos pardavimą ir komandos paramą savo labdaros organizacijoms, tačiau jie nesuprato užduoties masto. Pristačius renginį, 17 komandų nekantriai laukė jo pradžios. Atmosfera buvo įtempta, visi suprato, kad tai bus sudėtingas iššūkis.
Ko dalyviai išmoko?
Pirmiausia, įtaigos – dalyviai sunkiai dirbo, kad įtikintų rėmėjus paremti jų labdaros organizacijas. Antra, jie suprato visos komandos išteklių ir energijos naudojimo svarbą. Dalyviai, kurie dirbo 3 valandas, kad parengtų F1 automobilius lenktynėms, turėjo kontroliuoti ir kokybę, ir ribotą laiką vienu metu. Galiausiai, jie išmoko planuoti lenktynių taktiką. Laimėjusi komanda puikiai išnaudojo savo praktikai skirtą laiką, suderino svarbiausius dalykus. Vis tik, atsirado ir tokių komandų, kurios viską paliko savieigai.
Kaip vyko automobilio kūrimo procesas?
Komandos gavo aštuonis brėžinius su „Flat Out“ automobilių dalimis. Jos turėjo juos perkelti ant didžiulio penkių sluoksnių kartono taip, kad visi matavimai būtų tikslūs, o tada juos iškirpti. Dalys buvo sujungtos pagal detaliai aprašytus žingsnius. Tada jie turėjo papuošti ir sukurti savo automobilio prekės ženklą. Prireikė drausmės ir ryžto, dalyviai daug ir rimtai dirbo, tačiau kartu viskas vyko labai smagiai.
Kokia yra komandos formavimo svarba kitoje nei JAE šalyje?
Komandos formavimas padeda pagerinti komunikaciją, pašalinti kultūrinius skirtumus ir sukurti bendrus tikslus. Esant dabartinei verslo aplinkai, maksimalios naudos gavimas iš įmonės darbuotojų yra ypatingai svarbus, o efektyvus komandos formavimas yra vienas iš būdų, skirtų padidinti veiklos rezultatus. Būsimiems Repton mokyklos lyderiams tai buvo puiki pamoka, kaip siekti to, kas atrodytų neįmanoma, sunkiai dirbant kartu!