Azijos komandos formavimo grupė neseniai praleido 1,5 dienos dalyvaudama keliuose komandos formavimo renginiuose, kuriuos padėjo suorganizuoti Catalyst Global partneriai Honkonge Team Building Asia.
Dalyviai iš vidaus mažmeninės prekybos grupės šypsojosi ir juokėsi, kurdami adrenaliną kaitinančią muziką pasaulinėje Catalyst Global konferencijoje, pavadinimu Pakylėjimo laikotarpis. Šis užkrečiantis ledlaužis pavertė vidaus mažmeninės prekybos konferencijų salę į spalvingą, greitą komunikaciją, įtraukiančią, sudominančią ir suteikiančia energijos kiekvienam!
Vidaus mažmeninės prekybos grupės komanda dalyvavo interaktyviame Catalyst Global verslo žaidime pavadinimu Kūrybingosios sultys. Naudodamos organines sultis, komandos įsivaizdavo atstovaujančios pasaulinės sulčių bendrovės padalinį, susiduriantį su logistikos problemomis, tarptautinių pristatymų derinimu ir planavimu, esant griežtai nustatytam laikui. Dirbdama kartu Kūrybingosiose sultyse ir spręsdama daugybę sudėtingų paskirstymo klausimų, greta kitų dalykų komanda nagrinėjo ir bendrovės vertybes, projektų valdymą, strateginį planavimą, komunikaciją ir daugiafunkcinį bendradarbiavimą.
Komandos dalyvavo strateginiame planavime kuriant tinklą ir sprendžiant problemas, remiantis bendra vizija ir tikslais, ir statant gigantišką piramidę, atliekant populiarią komandos formavimo užduotį Flat Out Pyramid.
„Kaip organizacija esame tokiame etape, kai ieškome kito žingsnio ir skatiname verslą judėti pirmyn. Svarbiu aspektu čia tampa skirtingo požiūrio įtvirtinimas ir kultūriniai pokyčiai. Mes nusprendėme tai padaryti su vertybių paketu, kurį norime įgyvendinti organizacijoje. Tai yra mūsų tikslai ir jie buvo visiškai įvykdyti renginių, kuriuos esame turėję per pastarąsias pora dienų, metu. Buvo daug energijos, daug veiklos, kuri buvo organizuojama remiantis mūsų vertybėmis. Tai buvo labai sėkmingas renginys.“
Azijos Home Retail Group generalinis direktorius Anthony Sutcliffe