Kiekvienais metais, pasauliniu mastu vartotojų duomenų mokslų srityje lyderiaujanti kompanija Dunnhumby, užsiimantys verslu, leidliančiu jiems klestėti modernioje, duomenimis valdoma ekonomika, susirenka į savo Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono susitikimą Indijoje. Čia jų valdančioji komanda įsitaiso ir aptarinėja ateinančių metų planą. Kaip vieną iš šio globalaus susibūrimo dalių, Dunnhumby taip pat įtraukia ir reikšmingą komandos formavimo užsiėmimą, vardan komandų suartėjimo, bendro tikslo ir praėjusių metų atšventimo.
Pagrindiniai Rezultatai
- Kiekvienas darbuotojas organizacijoje atlieka esminį vaidmenį.
- Visiems asmenims primenama, apie kintančiame ir pažeidžiamame pasaulyje naudojamų resursų svarbą.
- Užsiėmimas turėtų būti reikšmingas. Jis turėtų būti "Didesnis už Gyvenimą!"
Konceptualizacija ir Vystymas
Atkreipdami dėmesį į kliento tikslus, produkto komanda is d'frens Catalyst Idia, išvystė konceptą, kurio pagalba būtų pagerbtas kiekvieno darbuotojo indėlis, naudojantis menu. Kūrinys turi būti sukurtas, naudojant perdirbtas medžiagas, o galutinis meno kūrinys - toks, kurį galima perdirbti. Taškinis menas, kuris kitaip žinomas, kaip puantilizmas, apima daug meno formų. Dailininkai, grafikos dizaineriai, fotografai ir iliustratoriai - visi jie ekspermentuoja šia įdomia meno technika. Ji yra kilusi iš vienos seniausių žinomų meno formų - Australijos Aborigenų taškinių paveikslų.
Tądien
Rugsėjo 5 d. per 600 Dunnhumby darbuotojų susirinko Andaz Hyatt viešbutyje, Naujajame Delyje. Dalyviai buvo išskirstyti į 30 komandų, kurias sudarė po 20 dalyvių.
Po trumpos užsiėmimo pristatymo įžangos, komandos pradėjo varžytis dėl skirtingų spalvų butelių kamštelių, atlikdamos linksmus, aktyvius įšūkius. Butelių kamšteliai buvo keleto spalvų, kurių kiekviena reprezentavo tam tikros konkrečios paslaugos tipą. Kai varžytuvės buvo baigtos, komandos pradėjo vieną po kito tvirtinti įmagnetintus kamštelius ant meno skydelių, kurie buvo pritvirtinti prie maždaug pusantro metro aukščio metalinių plokščių. Kiekvienos komandos buvo paprašyta sukurti po du meno skydelius, po to juos visus sujungiant į vieną gigantišką meno kūrinį. Komandoms buvo suteikta visiška kūrybinė laisvė, išskyrus vieną sąlygą. Jie turėjo užpildyti betkokį tekstą vien baltais butelių kamšteliais. Šiam įššūkiui įvykdyti buvo suteikta viena valanda laiko.
Atlikus užduotį, komandos buvo pakviestos į bendrą aptarimą. Buvo paaiškinta, kad kievienas darbuotojas, kaip ir kiekvienas butelio kamštelis atlieka gyvybiškai svarbią rolę visi kartu. Užbaigtas meno kūrinys buvo sulygintas su bendrais Dunnhumby kompanijos klientams teikiamais sprendimais, perdibimo ir pakartotino naudojimo svarba.
Kol vyko šis bendras aptarimas, už scenų plušėjo d'frens komanda. Jie pradėjo rinkti 60 meno skydelių į vieną didelę meno instaliaciją. Baigiantis aptarimui, ši meno instaliacija buvo pagaliau atidengta ir visi galėjo sveikinti vieni kitus bei švęsti.
Rezultatas
Karūnavimo Šlovė pranoko lūkesčius, kadangi tai pasirodė esantis didžiulio poveikio užsiėmimas, turintis apčiuopiamų rezultatų, kurie atitiko kliento. Visi dalyviai buvo įtraukti į veiklą nuo pradžių - iki pat galo. Tai buvo tikra bendrų įdėtų pastangų šventė. Suvokta kiekvieno organizacijos nario rolės svarba. Bendros patirties dėka buvo užmegsti ryšiai skirtingose tarpkultūrinėse komandose.
Meno kūrinys, dabar saugomas jų darbovietėje, tapo kompanijos kolektyvinės dvasios ir pastangų liudijimu.